Monday, December 14, 2009

finally i'm home...

salam...
finally duk gak kt umah nie waktu cuti sekolah mcmnie. jiran2 dh tanye2 "mane bakal pengantin xbalik ker kan cuti sekolah?" hehe dengan pantas mak jawab kene jg STPM lmbt sket balik. :) my mother will always be protective towards her children. i love her so much. bila dh balik umah of course keje berlambak2 dh kene setelkan. hari pertama nye misi adalah melipat kad2 jemputan utk org kampung. my part has been done kt tmpt keje lagi. tggl nk distribute jek kt rakan2 kerja next week since i'll be having workshop kt tmpt keje. malu nk distribute awal2. they keep asking me where is my wedding card and i said nanti i akan bagi dont worry lar. i wont miss anyone of them! siap lipat2 kad pasang tq tag pulak kat bunga pahar. bunga pahar ready made yg dibeli di Ayer Hitam. that for my parents' nye kawan2. actually for VIP dh tempah yg special. so sape nk yg special kene dtg lah n salam dgn pengantin of course baru dapat. :p esok lak me n mr. fiance will meet abg eddie for further discussion on our big day nanti, fitting baju segala macam lah. nk g outdoor photoshoot sekali kt puteri harbour inshaAllah. hmm, what else to share ea? hmm, actually i can feel the jitters now! waaa! 17 days to go! havent done any facial or whatever things yg boleh sooth my entire body.ya Allah sempat ke x ea?
:(

0 comments: