Sunday, January 10, 2010

i'm a wife...

salam...
sudah 10 hari sy menjadi isteri yang sah kepada mohd shariffudin ahmad. perasaan? sy rase sgt happy & blessed to have such loving husband. tp oleh kerana berjauhan sy rase sgt2 sunyi. hehe. ape2pun sy tetap sygkan suami sy.

p/s: i love u husband...

5 comments:

Arip said...

saya sayang kamu juga usteriku!

Fuchsia said...

lawa la kek tu hai..
sy tgh dok survey2 mana nak tempah kek nih. if u don't mind, bole bgtau price tak =p
*bisobonar@gmail.com*

laluna said...

hye awak...

berkenan sgt2 dengan anak tudung+tudung+veil yg awak pakai ni... mind to share with me and kat mn boley dapat sume tuh......

hope to hear good news from u =)

my email: luvmiea@gmail.com

rgds,
miemi =)

Dayu said...

being distanced from the person we love most... it really painful..
takde sape akan kata 'alah, tak rasa pe lah' tak payah nak menipu kan
tak rasa pun boleh bayangkan
apa kan pulak org yang dok tanggung
lg seksa... tp sabar ye
bak kata kamu gak..nanti tiba gak peluang untuk kamu duduk bersama bawah satu bumbung

susudalambotol said...

congrates walaupun dah lambat nak wish. hehe. baru skrg ni saya ada masa nak jelajah blog org yg dah komen saya.

bila dah kahwin ni, mcm2 nak kena berkorban kan? dah ada anak lagi mcm2 benda nak kena berkorban :)